Saturday, November 28, 2009

apa kata anda?


mari kita berfikir positive okay rakan-rakan

Sunday, November 15, 2009

siri bercakap dengan kucing


"hoi, bangun.. aku mahu study.."

"zzzzz"


"kenapa liat sangat nak bangun ni?"

"zzzz.. wtf"


"haa, bangun pun.. "

"siaa, cakap banyak ah kau.. nak tidur pun susah"


"kau jangan ah poyo dengan aku.. kau nak baca blog aku lagi tak?"

"okay-okay.. minta maaf.. mestilah nak.. *mata bersinar-sinar*"

kita kawan kan?


hai, saya fatul.. saya handsome


ini roomate saya.. dia tak handsome..


ini kawan..


ini masih kawan


sampai bila-bila pun kawan.. kan?


Sunday, November 1, 2009

study wehh












GOOD LUCK FOR FINALS.. :)

Saturday, October 31, 2009

professional communication skills


serius..



gedik..



kesukaan

Friday, October 16, 2009

biodata



Nama: Fatul Akrul Bin Ramli
Umur: 20 tahun
Tarikh Lahir : 7 JUN 1989
Pendidikan : UPSR - Sekolah Kebangsaan Taman Cuepacs
PMR - Sekolah Menengah Kebangsaan Perimbun
SPM - Sekolah Menengah Sains Alam Shah
ASASI (kejuruteraan) - Universiti Teknologi PETRONAS
SARJANA MUDA (kejuruteraan) - Universiti Teknologi PETRONAS
Cita-cita: mengajar anak-anak cina dan india mengaji al-Quran..

Tuesday, October 13, 2009

tuan punya belog sangat gedik, jangan kawan dia..












kan sudah beritahu, tuan punya belog memang sumpah gedik..

Tuesday, September 8, 2009

Beraya Gaya Mamee

seronok sebenarnya dapat duit raya.. lagi-lagi kalau dapat ratus-ratus.. orang tua-tua kata lebih baik memberi dari menerima.. tapi bagi aku menerima sumpah lagi baik.. :)

siapa nak duit raya? okay-okay, secara kasarnya, aku memang tidak akan bagi duit raya.. tapi mamee yang akan bagi.. rm200 pula.. siapa tak mahu kan?

tapi kena ah buat kad raya dahulu.. caranya mudah sahaja.. klik link ini.. www.rayagayamamee.com.my

lepas itu buat lah kad raya anda sekreatif mungkin.. mari lihat contoh..



kalau siapa-siapa yang fotogedik, fotogenik tu sesuai lah nak letak muka mereka.. sekarang, apa tunggu lagi? cepat ah buat kad raya..

Saturday, September 5, 2009

undilah saya..

kalau ikutkan sebenarnya belog ini tak boleh bersuara.. maknanya, tak ada tulisan lah.. tapi entah macam mana, tergerak pula nak menaip dekat belog ini..

aku mahu minta tolong dari kamu.. klik pada banner di bawah untuk mengundi aku supaya menjadi top 20 untuk satu pertandingan membuat skrip anjuran Nescafe.. sumpah kamu tidak akan rugi apa-apa.. tapi boleh dapat 4 tiket wayang percuma lagi.. berbaloi-baloi bukan?

sekarang, undi..


Sunday, August 30, 2009

Taman Tamadun Islam, Terengganu
















Thursday, August 27, 2009

bunga-bunga busuk






Tuesday, August 25, 2009

repekan rawak











Sunday, August 23, 2009

teman di UTP

ini belog keempat aku.. belog ini tiada kata, hanya visual.. dah nama pun apakesni.. mana boleh jadi macam apekesni..













Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008